9 ماده چربی سوز شامل :

آب – شیر کم چرب – چای سبز – سالاد روز – سوپ پیش غذا یا عصرانه – غلات کامل – گوشت مرغ – میوه و سبزیجات – گریپ فروت.

خیار میوه چربی سوز

خیار میوه چربی سوز

لیموترش چربی سوز خوب

لیموترش چربی سوز خوب

آشامیدنی چربی سوز معجزه آسا

آشامیدنی چربی سوز معجزه آسا

سایر مواد چربی سوز

مواد چربی سوز

مواد چربی سوز

لبنیات کم چرب, ماهی سالمون ,شکلات تلخ ,هندوانه ,کرفس, گوجه فرنگی, سیب ,آناناس ,فلفل قرمز ,بلغور جو ,بادام ,روغن زیتون, انواع توت ,تخم مرغ, لوبیا و حبوبات ,ماهی و گوشت بدون چربی ,غلات سبوس دار ,سبزیجات (اسفناج .کلم بروکلی) ,کره بادام زمینی, آووکادو, آیس تی (چای سبز), لوبیا سفید ,سرکه ,روغن ماهی ساردین و سالمون.برنج قهوه ای.

رژیم های غذایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *